Μαθησιακά Αποτελέσματα


Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Π.Μ.Σ. «Θέατρο, Εκπαίδευση, Κοινωνία», οι μεταπτυχιακοί φοιτητές / φοιτήτριες θα είναι σε θέση να:


Α. Για την ειδίκευση: «Θεατρολογία»
• Εμβαθύνουν στην έρευνα ως επιστήμονες του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών εν γένει, με βάση τις σύγχρονες εξελίξεις της επιστήμης, της τέχνης και της τεχνολογίας, αλλά και μέσω της συνεργασίας με τις άλλες δύο ειδικεύσεις που προσφέρονται στο Π.Μ.Σ.
• Αναλύουν και να τεκμηριώνουν το σύνθετο αντικείμενο των σπουδών τους, δηλαδή την επιστήμη και την τέχνη του θεάτρου σε όλο το χρονικό εύρος και το θεματικό της φάσμα.
• Χρησιμοποιούν την ορολογία και τα απαραίτητα εννοιολογικά εργαλεία της επιστήμης και της τέχνης του θεάτρου, καθώς και της Θεατροπαιδαγωγικής.
• Εφαρμόζουν τη μεθοδολογία της θεατρολογικής έρευνας και να αξιοποιούν πρωτογενείς πηγές και βιβλιογραφικά εργαλεία για την προετοιμασία ερευνητικών εργασιών στο πεδίο του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών.
• Αξιοποιούν τη θεωρητική κατάρτιση που θα έχουν αποκτήσει, προκειμένου να απασχοληθούν επαγγελματικά στο πεδίο των παραστατικών τεχνών, αλλά και στον ευρύτερο χώρο του πολιτισμού, της εκπαίδευσης και της έρευνας.

Β. Για την ειδίκευση: «Σκηνική Πράξη»
• Εμβαθύνουν στην έρευνα ως καλλιτέχνες του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών με βάση τις σύγχρονες εξελίξεις της επιστήμης, της τέχνης και της τεχνολογίας, αλλά και μέσω της συνεργασίας με τις άλλες δύο ειδικεύσεις που προσφέρονται στο Π.Μ.Σ.
• Εφαρμόζουν ποικίλες τεχνικές και κώδικες της Σκηνικής Πρακτικής με την ελευθερία που εξασφαλίζει η πειραματική εφαρμοσμένη έρευνα.
• Χρησιμοποιούν την ορολογία και τα απαραίτητα εννοιολογικά εργαλεία της επιστήμης και της τέχνης του θεάτρου, καθώς και της Θεατροπαιδαγωγικής.
• Eπεξεργάζονται, να προτείνουν και να υλοποιούν κοινωνικές εφαρμογές καλλιτεχνικών δράσεων, παρεμβαίνοντας δημιουργικά σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και χώρους.
• Σχεδιάζουν δημιουργικά προγράμματα παρέμβασης μέσω των Παραστατικών Τεχνών.
• Εφαρμόζουν τη μεθοδολογία της καλλιτεχνικής έρευνας και να αξιοποιούν πρωτογενείς πηγές και βιβλιογραφικά εργαλεία για την προετοιμασία ερευνητικών εργασιών στο πεδίο του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών.
• Αξιοποιούν τη θεωρητική και καλλιτεχνική κατάρτιση που θα έχουν αποκτήσει, προκειμένου να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές ως Σκηνοθέτες, Ηθοποιοί, Χορευτές, Χορογράφοι, Φωτιστές, Σκηνογράφοι, Ενδυματολόγοι, Εκπαιδευτικοί των Παραστατικών Τεχνών και να συσφίξουν τις συνέργειές τους με άλλους συντελεστές της θεατρικής παράστασης ή της παράστασης χορού.

Γ. Για την ειδίκευση: «Θέατρο στην Εκπαίδευση»
• Εμβαθύνουν στην έρευνα και την εφαρμοσμένη θεατροπαιδαγωγική ως επιστήμονες θεατροπαιδαγωγοί, με βάση τις σύγχρονες εξελίξεις της επιστήμης, της τέχνης και της τεχνολογίας, αλλά και μέσω της συνεργασίας με τις άλλες δύο ειδικεύσεις που προσφέρονται στο Π.Μ.Σ.
• Κατανοούν, να αναλύουν και να τεκμηριώνουν το σύνθετο αντικείμενο των σπουδών τους, δηλ. το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στις ιστορικές, κοινωνικές, αισθητικές και εμπράγματες διαστάσεις του.
• Χρησιμοποιούν την ορολογία και τα απαραίτητα εννοιολογικά εργαλεία της θεατροπαιδαγωγικής επιστήμης και πράξης.
• Εργάζονται συμμετοχικά σε διεπιστημονικές ομάδες και να ανταλλάσσουν απόψεις και ιδέες, καθώς και να προάγουν τον διάλογο για την παραγωγή νέας γνώσης.
• Εφαρμόζουν τη μεθοδολογία της εκπαιδευτικής (ποσοτικής και ποιοτικής) έρευνας και να αξιοποιούν πρωτογενείς πηγές και βιβλιογραφικά εργαλεία, αλλά και να διενεργούν έρευνα πεδίου για την προετοιμασία ερευνητικών εργασιών στο πεδίο του Θεάτρου στην Εκπαίδευση.
• Αξιοποιούν τη θεωρητική κατάρτιση και πρακτική εμπειρία που θα έχουν αποκτήσει, προκειμένου να απασχοληθούν επαγγελματικά στον χώρο της εκπαίδευσης και της καλλιτεχνικής παιδείας, σε χώρους κοινωνικής αναφοράς, αλλά και στον ευρύτερο χώρο του πολιτισμού και της έρευνας.


Κύλιση προς τα επάνω